donderdag 1 februari 2024

Haken: Mijn WIP's #4

 De kerstdroomdeken

Ik zou in januari nog proberen om de kerstdroomdeken af te maken. Dat is niet helemaal gelukt. Ik ben een heel eind gekomen. Ik ben nu bezig met deel 10, de rand van de deken. Deze maak ik toch nog af, maar ik ga intussen wel verder met andere projecten. Halverwege de maand was er een kleine tegenvaller. De creme kleurige garen was op. Ik heb deze moeten bij bestellen en dan moet je even wachten.




Het patroon van de Kerstdroomdeken is van Wolplein en ontworpen door Monique en Sandra. De garen die ik ervoor gebruikt heb zijn de voorgeschreven garens.

Yarn en Colors Amazing:
Wine red (030)
Eucalyptus (080)
Amazon (087)
Black (100)

Stylecraft Special DK
Cream (1005)


Free Spirit

In afwachting van mijn bolletje wol voor de Kerstdroomdeken, ben ik alvast een nieuwe deken begonnen. Ik heb nog niet heel veel gedaan. Maar het begin is er. Deze deken is op verzoek van mijn oudste zoon. Hij wil nu ook een eigen deken.


Het patroon van deze deken is van Anke Wintermans. De naam van het patroon is "Free Spirit". Ik heb hiervoor een pakket besteld bij Wolplein. Dan krijg je alle benodigde garen en het patroon.

Stylecraft Special DK
Parchment (1218)
Dark Brown (1004)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten