zondag 18 februari 2024

Borduren; Mijn WIP's

Ik heb een tweetal werkjes gevonden in mijn projecttassen die is begonnen ben toen ik nog thuis woonde. En dat is best wel een tijdje geleden. Ik woon al 28 jaar niet meer thuis. Deze werkjes mogen dan wel eens afgerond worden. 

Ik heb nog meer WIP´s maar die blijven even in het mandje liggen. In februari ligt hier de focus op.

Merklap

Dit is een patroon uit een serie Creatief met kruissteek van DeAgostini. Ik gebruik hiervoor de DMC-garen die is voorgeschreven. Ik hoef niet veel meer te doen. Ik denk dat het haalbaar is om het boorduurwerk in februari af te ronden. Daarna denk ik dat ik het werk ga afronden in een kussen.


Het jongetje Murillo

Dit is het langst lopende werk dat ik heb liggen. Nu moet ik ook wel stellen dat ik een hele tijd niet heb geborduurd. Ik noem het werk maar het jongetje Murillo. Ik weet namelijk niet wat de echte naam van het werk is. Ik hoef alleen nog het gezichtje en een stuk van de achtergrond. De achtergrond is een lekker tomeloos werkje. Ik hoef alles nog maar met één kleur in te vullen. Dat kan ik dan voor de televisie op de bank doen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten