woensdag 31 januari 2024

Borduren: Mijn advent WIP en wat nu

Borduren gaat mij niet zo snel af als haken of breien. Ik kan ook alleen borduren als ik daar een daglichtlamp bij heb. En zelfs dan steek ik nog wel eens verkeerd of moet ik het opnieuw tellen. Heel gestaag heb ik dan in januari een vorderingetje gemaakt. Morgen zit het werkje in een projectbag en dan denk ik dat ik het aan het einde van het jaar weer eens ter hand neem.



Morgen gaan we weer eens kijken wat ik nog aan patroontjes heb liggen of werkjes die ik al ben begonnen. Het lijkt mij dan leuk om dan ook mee te doen aan de wipgo. Daar ga ik morgenavond eens lekker mee stoeien. Ik weet dat de getallen van januari al zijn geweest. Ik weet de getallen nog niet. Dat bewaar ik ook nog voor morgen. De gemiste getallen zou je die nog mogen inhalen voor een bingo? 😁Ik probeer ze toch nog in te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten